FAQ
Bestilling
1. Kan ik mijn aankoop op Mijnfopspeen.nl annuleren?
2. Hoeveel bedragen de verzendkosten voor de gepersonaliseerde fopspenen in België?
3. Kan ik producten toevoegen aan reeds gemaakte bestellingen?
4. Ik heb een kortingscode gekregen. Hoe kan ik deze gebruiken?
5. Waarom heb ik geen bevestiging van bestelling gekregen?
6. Ik heb een foutief adres opgegeven, kan ik dit nog wijzigen?
7. Wat moet ik doen als ik verkeerde fopspeentjes heb besteld?
8. Ik heb een fout product besteld. Kan ik dit nog wijzigen?
Betaling
9. Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
10. Is de aankoop via Internet op de pagina Mijnfopspeen.nl verzekerd?
Verzending en levering
11. Wat is de leveringstermijn?
12. Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat moet ik nu doen?
Productinformatie
13. Hoe in- of uitschrijven op onze nieuwsbrief?
14. Ik weet niet welke speentjes ik moet kiezen?
15. Hoe kies ik de maat van het speentje?
16. Ik vind de kleur van een gewenst speentje niet terug?
17. Is de naam die op de fopspeen staat bestand tegen kokend water? Kan ik de fopspeentjes steriliseren?
18. Is natuurrubber hetzelfde als latex?
19. Waarom wordt het latex zuiggedeelte van een gebruikte fopspeen dikker bij gebruik?
20. Kies ik een latex of silicone speen?
21. Hoe vaak moeten fopspenen vervangen worden?
22. Er zit water in het zuiggedeelte van de fopspeen. Wat nu?
1. Kan ik mijn aankoop op Mijnfopspeen.nl annuleren?
Het is niet mogelijk om een aanvraag te annuleren of stop te zetten van gepersonaliseerde producten indien de productie ervan reeds gestart is. Via de klantenpagina kan u door in te loggen steeds nakijken of uw bestelling reeds in productie is.
Naar boven
2. Hoeveel bedragen de verzendkosten voor de gepersonaliseerde fopspenen in Nederland?
De verzendkosten worden berekend in functie van de geldende tarieven van PostNL
0-49g: €4,00
50-99g: €4,50
100-240g: €5,00
250-499g: €6,50
500-999g: €9,00
1000-1999g: €14,00
3. Kan ik producten toevoegen aan reeds gemaakte bestellingen?
Aangezien wij geen hoger bedrag kunnen aanrekenen dan het bedrag vermeld op de bestelling, kunnen we helaas geen producten toevoegen aan de oorspronkelijke bestelling. U kan meerdere bestellingen tegelijk plaatsen zonder enig probleem.
Naar boven
4. Ik heb een kortingscode gekregen. Hoe kan ik deze gebruiken?
Tijdens stap 1 van uw bestelling kan u onderaan de pagina uw kortingscode invullen.
De korting wordt dan meteen toegepast.
Naar boven
5. Waarom heb ik geen bevestiging van bestelling gekregen?
Mogelijks heeft u uw e-mailadres niet correct ingevuld of is het bericht in uw spambox beland. Voor vragen omtrent uw bestelling kan u steeds terecht via contact@mijnfopspeen.nl
Naar boven
6. Ik heb een foutief adres opgegeven, kan ik dit nog wijzigen?
Gelieve steeds uw bestelbevestiging na te kijken op typfouten. Indien u merkt dat u een foutief adres opgegeven hebt, gelieve ons binnen de 24 uur een e-mail te sturen om uw adres aan te passen.
U bent steeds zelf verantwoordelijk voor het correct invullen van uw leveringsadres.
Indien u geen bestelling ontvangen hebt na 14 dagen en u merkt dat u uw leveringsadres foutief ingevuld heeft:
a. De post zendt ons de fopspenen retour terug : wij zenden u de fopspenen terug op mits betaling van postkosten
b. De post zendt ons de fopspenen niet terug op : u kan nieuwe fopspenen bestellen via de site. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de kosten.
Naar boven
7. Wat moet ik doen als ik verkeerde fopspeentjes heb besteld?
Indien uw fopspeentjes nog niet gegraveerd zijn kan u via uw klantenprofiel nog wijzigingen in uw bestelling aanbrengen. Eens de fopspeentjes gegraveerd zijn is het niet langer mogelijk uw bestelling aan te passen.
Naar boven
8. Ik heb een fout product besteld. Kan ik dit nog wijzigen?
Indien de speentjes nog niet gegraveerd zijn, heeft u de mogelijkheid om uw bestelling te wijzigen. Zo kan u bijvoorbeeld uw gekozen tekst aanpassen via in te loggen via de klantenpagina. Heeft u een vraag over uw bestelling kan u steeds mailen naar contact@mijnfopspeen.nl.
Naar boven
9. Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Wanneer u uw bestelling plaatst, kan u kiezen voor verschillende betaalmogelijkheden: VISA, Master Card, Bancontact, Belfius, ING Homepay, Paypal
Of bankoverschrijving. Houdt er rekening mee dat uw bestelling slechts gedaan wordt wanneer wij uw betaling ontvangen hebben.
Naar boven
10. Is de aankoop via Internet op de pagina Mijnfopspeen.nl verzekerd?
Ja, de transactie is verzekerd. Wij verkopen per maand duizenden gepersonaliseerde fopspenen in Denemarken, Zweden, Duitsland, Frankrijk, Amerika, het Verenigd Koninkrijk en Zwitserland en we hebben tot op heden geen enkel geval van fraude gekend. Alle transacties zijn gegarandeerd gecodeerd met de SSL-technologie. De SSL-codering garandeert u een veilige afhandeling.
Naar boven
11. Wat is de leveringstermijn?
Na het ontvangen van uw betaling, geldt er een leveringstermijn van 3 tot 8 werkdagen, dit voor alle gepersonaliseerde fopspenen en accessoires, ongeacht de naam.
Naar boven
12. Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat moet ik nu doen?
Wanneer u na 14 dagen nog geen levering ontvangen heeft, gelieve contact op te nemen met contact@mijnfopspeen.nl . Wij helpen u graag verder.
Naar boven
13. Hoe in- of uitschrijven op onze nieuwsbrief?
Onderaan onze homepage kan u zich inschrijven voor de nieuwsbrief. U krijgt dan een bevestigingsmail. U kan zich ook steeds weer uitschrijven door in een e-mail op ‘afmelden’ aan te klikken.
Naar boven
14. Ik weet niet welke speentjes ik moet kiezen?
Als u twijfelt over een bepaald product of u graag meer info wenst, kan u steeds mailen naar contact@mijnfopspeen.nl . Wij geven u graag meer informatie op maat.
Naar boven
15. Hoe kies ik de maat van het speentje?
Onze speentjes zijn naast merk en soort, gerangschikt op maat. Maat 1 komt overeen met een speen voor een baby van 0 tot 6 maanden. Maat 2 komt overeen met een speen voor een kind van 3 tot 36 maanden of 0 tot 36 maanden, afhankelijk van het merk. Maat 3 komt overeen met een speen voor een kind van 18 tot 36 maanden.
Naar boven
16. Ik vind de kleur van een gewenst speentje niet terug?
Indien u de gewenste kleur niet kan aanklikken, is het product hoogstwaarschijnlijk uit voorraad. Wij proberen steeds een zo groot mogelijk assortiment aan te bieden. Wil u graag weten wanneer het speentje van uw keuze weer in voorraad is, stuur dan een e-mail naar contact@mijnfopspeen.nl
Naar boven
17. Is de naam die op de fopspeen staat bestand tegen kokend water? Kan ik de fopspeentjes steriliseren?
De gegraveerde naam is bestand tegen kokend water. U kan de speentjes ook zonder problemen steriliseren. Wij verkopen enkel producten van de beste kwaliteit.
Naar boven
18. Is natuurrubber hetzelfde als latex?
Ja, dit is precies hetzelfde.
Naar boven
19. Waarom wordt het latex zuiggedeelte van een gebruikte fopspeen dikker bij gebruik?
Latex een natuurlijk product en reageert op externe factoren. Als de fopspeen lange tijd in gebruik is wordt de latex zachter door de warmte en neemt meer vocht op door de porositeit.
Naar boven
20. Kies ik een latex of silicone speen?
Dit is een kwestie van voorkeur. Silicone is een synthetisch materiaal dat minder snel verslijt. Latex is een natuurlijk product, onderhevig aan gebruik. Latex fopspenen moeten dan ook om de 4 à 6 weken vervangen worden omdat het zuiggedeelte verkleurt en opzwelt. Silicone behoudt in langer zijn vorm dan latex maar is minder bestand tegen scherpe tandjes, en sommige kinderen bijten meer in hun fopspeen dan anderen.
Naar boven
21. Hoe vaak moeten fopspenen vervangen worden?
Dit is afhankelijk van de intensiviteit waarmee de fopspeen gebruikt wordt. Het is aan te raden om de fopspenen om de 4 à 6 weken te vervangen en het is ook zeer belangrijk om ze regelmatig te controleren.
Naar boven
22. Er zit water in het zuiggedeelte van de fopspeen. Wat nu?
Volgens de Europese normen moeten fopspenen gaatjes bevatten om er lucht doorheen te laten circuleren. Deze gaatjes hebben geen invloed op de veiligheid of het gebruik van de fopspeen. Het is daarom ook niet abnormaal dat er water in de fopspeen kan zitten. Dit water zal er vanzelf uitgaan door erop te duwen of door te schudden. De lucht in de fopspeen zorgt voor het snel drogen. Het is dus niet nodig de fopspeen weg te gooien indien er water in is gekomen.
Naar boven
Contact
Ik heb enkele vragen over de speentjes.
Met vragen kan u steeds terecht via e-mail: contact@mijnfopspeen.nl
Telefoneren : +45 60564881 (tijdens kantooruren)
Wij proberen uw vragen zo goed en zo snel mogelijk te beantwoorden, dit steeds van maandag tot en met vrijdag tijdens de kantooruren.
Naar boven